Berita Baik Untuk Pembeli Rumah Pertama, Apartmen Berharga RM260,000 Menanti Anda

Bagi mereka yang tercari-cari rumah pertama, kini anda boleh menarik nafas lega dengan adanya Residensi PR1MA Kajang Utama ini. Mana nak cari rumah di kawasan yang dah terkenal, dengan harga yang ditawarkan ini?

Jom kita tengok mengapa peluang sebegini tidak datang selalu dan 7 sebab kenapa perlu beli Residensi PR1MA Kajang Utama ni.

1. Lokasi Yang Strategik

Kita sering dengar, perkara yang paling penting pasal hartanah ini adalah “lokasi, lokasi, lokasi”. Siapa yang tak kenal area Kajang ni kan?

Sebut saja Satay Kajang, semua orang tahu punya. Kajang ni tak perlu diperkenalkan lagi, lokasinya juga cukup strategik.

Residensi PR1MA Kajang Utama ni betul-betul berada di tengah Kajang, dan berhampiran dengan bandar Bangi, Kajang Hill Golf Resort, pasaraya Econsave dan Giant. Kemudahan seperti sekolah, hospital dan balai polis pun dekat.

Senang cerita, kawasan di sekitarnya dah membangun dengan pesat dan bukannya tempat ‘jin bertendang’.

2. Pelbagai Akses Keluar Masuk

Punyalah senang untuk mengakses Residensi PR1MA Kajang Utama ni, kerana ianya terletak berhampiran dengan Lebuhraya Silk, SKVE, LEKAS, ELITE dan PLUS.

Cakap je nak pergi mana, utara selatan timur barat? Tidak kira di mana anda bekerja, pelbagai laluan yang boleh digunakan.

3. Harga Tak Masuk Akal

Takkan tak perasan harga Residensi PR1MA Kajang Utama bawah RM300,000? Ianya merupakan harga yang paling dicari-cari orang ramai.

Dengan harga yang bermula dari RM260,000, memang mampu milik sangat. Mereka yang bergaji RM3,000 dah boleh beli.

Dengan harga serendah itu, setiap unit dilengkapi dengan 3 bilik, 2 bilik air dan 2 tempat letak kereta. Sebelum terlupa, projek ini FREEHOLD ya. Memang terbaik!

4. Dilengkapi Pelbagai Kemudahan

Di sini bakal dilengkapi dengan sebuah surau, gelanggang serbaguna, dewan serbaguna, taska, tadika, taman permainan kanak-kanak dan ruangan membaca.

Bukan itu sahaja, Residensi PR1MA Kajang Utama mempunyai kamera litar tertutup dan merupakan komuniti berpagar serta komuniti berpengawal. Ianya menggabungkan ciri-ciri keselamatan untuk kesejahteraan dan keselesaan orang ramai.

Memang rasa selamat sangat bila tinggal di dalamnya.

5. Bilangan Unit Yang Terhad

Dengan bilangan 566 unit, boleh kata eksklusif jugalah Residensi PR1MA Kajang Utama ni. Bila tak ramai unit ni, takdelah rasa sesak sangat.

Kita balik kerja mesti nak rehat setelah seharian penat bekerja, jadi ambil peluang ini untuk mendapatkan ketenangan yang dicari-cari.

6. Harga Hartanah Yang Konfem Meningkat

Jom kita lihat data yang diperolehi daripada laman web NAPIC (National Property Information Centre) yang merupakan Pusat Maklumat Harta Tanah Negara. Ianya dikeluarkan oleh Jabatan Penilaian dan Perkhidmatan Harta, sebuah jabatan di bawah Kementerian Kewangan Malaysia.

Harga hartanah di Selangor telah naik sebanyak 91.5% dalam tempoh 7 tahun, ini bermakna purata kenaikan adalah sebanyak 13.07% setahun.

Agak-agak harga hartanah di kawasan Kajang naik jugak ke camana?

Lagi lambat kita beli rumah, lagi tak mampu milik jadinya. Silap haribulan, kita hanya mampu tengok saja.

7. Promosi Menarik Menanti Anda

Harga rumah dahlah murah, ada promosi lagi?

Cepat booking rumah Residensi PR1MA Kajang Utama ni tanpa deposit. Ya, tak perlu keluar satu sen pun.

Bukan itu saja, legal fee untuk perjanjian jual beli dan stamp duty pun percuma sempana Home Ownership Campaign (HOC) yang akan berakhir pada 30 Jun 2019!

Jadi apa tunggu lagi?

Apa Tunggu Lagi?

Jom layan video terkini Residensi PR1MA Kajang Utama di bawah:

LAST WEEKEND BEFORE 30% IS OVER. CALL US TODAY

Posted by Residensi Prima Kajang Utama on Khamis, 7 Mac 2019

Boleh isi ini jika anda berminat.

Jangan lepaskan peluang terbaik yang ditawarkan Residensi PR1MA Kajang Utama ini. Jom beli rumah pertama hari ini juga!

Previous ArticleNext Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Al-’Aqar REIT Sasar Memperoleh Hartanah Akretif Daripada KPJ Healthcare

KUALA LUMPUR, 25 April (Bernama) — Al-’Aqar Healthcare Real Estate Investment Trust (Al-’Aqar REIT) secara aktif sedang menyasarkan untuk memperoleh hartanah akretif hasil daripada KPJ Healthcare Bhd sebagai sebahagian daripada pelan pengembangan asetnya.

Langkah yang dicadangkan itu akan dibiayai melalui gabungan terbitan unit dan tunai melalui pinjaman bank, katanya dalam satu makluman kepada Bursa Malaysia hari ini . 

Al-‘Aqar REIT merancang memulakan penempatan persendirian bagi mengumpul dana untuk pembayaran balik pembiayaan selain menurunkan tahap penggearan serta persediaan pemerolehan masa depannya, dengan kelulusan resolusi daripada Mesyuarat Agung Tahunan (AGM) ke-12.

“Langkah strategik ini dijangka akan meningkatkan portfolio Al-`Aqar, selain menyumbang ke arah mencapai nilai aset sebanyak RM3.0 bilion menjelang 2028,” katanya sambil menambah dana itu kini mempunyai nilai aset portfolio pada paras RM1.64 bilion.

“Pemerolehan ini juga ditetapkan untuk meningkatkan pendapatan masa depan dan pengagihan seunit Al-`Aqar,” tambahnya.

Pengerusi Damansara REIT Managers Sdn Bhd dan Pengarah Bebas Bukan Eksekutif Datuk Mohd Redza Shah Abdul Wahid berkata Al-`Aqar bersedia mengembangkan jejaknya dalam industri REIT penjagaan kesihatan, memastikan kemampanan dan pertumbuhan jangka panjang.

“Saya optimistik mengenai masa depan Al-`Aqar serta keupayaan kami untuk memenuhi janji pertumbuhan dan kestabilan kami,” katanya. 

Semasa AGM ke-12 hari ini, dana itu juga meluluskan resolusi mengenai cadangan untuk meningkatkan saiz dana sedia ada yang diluluskan Al-`Aqar daripada 839.6 juta unit kepada maksimum satu bilion unit berdasarkan cadangan untuk memperuntukkan dan mengeluarkan unit-unit baharu.

Damansara REIT Managers merupakan pengurus Al-‘Aqar REIT.

— BERNAMA