() () () () () () () () () ()

Artikel Terkini

Baca dan hadamkan betul-betul mengenai pakej penangguhan bayaran balik pinjaman bank sehingga 6 bulan dan penyusunan semula baki kad kredit yang baru diumumkan

Bitcoin yang dikenali sebagai matawang masa hadapan dan dicipta selepas krisis kewangan dunia pada tahun 2008, pun jatuh disebabkan penangan wabak ini

Daripada panik tak tentu hala, boleh cuba buat ini dulu

Shopee bekerjasama rapat dengan pengeluar dan pengedar untuk menawarkan akses atas talian yang mudah untuk mendapatkan topeng muka di negara ini

Bank bagi penangguhan je, bukan tak perlu bayar langsung. Nanti keadaan dah pulih, bayarlah balik macam biasa

Langkah-langkah ini bertujuan untuk mengurangkan beban kos para peserta pasaran modal

Sedihnya, anak aku dah besar pun belum buat aqiqah lagi

Baca ni betul-betul kalau nak RM500 sebulan, boleh apply online je senang

Sekarang bukan masanya untuk kita berbalah dan menuding jari di antara satu sama lain

Kegawatan ekonomi dah tiba. Kerugian dalam masa tak sampai 3 bulan bagi tahun 2020, mengatasi kerugian sepanjang tahun 2019 yang lalu

Sedang kita bersedih dengan wabak yang melanda, Malaysia yang merupakan pengeluar sarung getah utama dunia adalah penerima manfaat daripada musibah ini

Dah tahun 2020 pun masih ada lagi orang buat kesilapan #5

Apabila berlaku krisis di sesebuah negara, ianya turut melibatkan negara lain yang turut terkesan

Industri penerbangan dan pelancongan seluruh dunia terjejas teruk, namun kebajikan pelanggan tidak diabaikan

Berhati-hati sepanjang minggu ini, kerana isu virus yang semakin meruncing di Eropah dan Amerika Syaikat bakal mendominasi sentimen pelabur

Ia merupakan sebahagian daripada pakej kelonggaran SC kepada pasaran modal dalam menyokong langkah-langkah kerajaan untuk membendung penularan COVID-19

Pasaran saham kita ok ke? Tak crash ke? Sesuai ke melabur sekarang?

Ini baru betul punya lawan arus. "Be fearful when others are greedy and greedy when others are fearful."

Dengarkan pandangan pakar bagaimana untuk mengharungi keadaan yang mencabar ini, semoga keadaan akan kembali reda seperti sediakala

Kita boleh dapatkan tempoh moratorium selama 6 bulan supaya tidak perlu membayar bayaran bulanan pinjaman rumah, kereta mahu pun pinjaman peribadi

Hebahan

Topik Mengikut Kategori

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!